/ FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI


1. Jakie produkty oferuje decorprint.pl?


Możecie u nas kupić fototapety winylowe, zmywalne, samoprzylepne, obrazy na płótnie i w ramach, plakaty wydruki, plakaty w ramach i antyramach
różnego rodzaju naklejki i okleiny.





2. Czy istnieje możliwość retuszu lub wprowadzenia dodatkowych zmian(np. zmiana kolorystyki, wprowadzenie napisów itp.)?
Tak. Wystarczy, że w formularzu zamówienia lub mailowo opiszesz dokładnie, co chciałbyś zmienić w zdjęciu. Usługa zostanie wyceniona indywidualnie.



3. Czy moje zdjęcie nie zniekształci się poprzez zmianę wymiarów wydruku?
Jeśli zostaną zachowane proporcje, zdjęcie nie ulegnie zniekształceniu. Przy wybieraniu motywu pomocnym może okazać się narzędzie do selekcjonowania zdjęć i grafik według położenia (w poziomie, w pionie). Gdyby zdarzyło się jednak, że proporcje zostały zachwiane, otrzymasz od nas stosowną informację wraz z propozycją rozwiązania. 



4. Czy produkty decorprint.pl oraz stosowane tusze są bezpieczne?
Jak najbardziej. Poza jakością, dbamy naturalnie o bezpieczeństwo wszystkich naszych użytkowników, również tych najmłodszych. Nasze wydruki są w pełni bezpieczne zarówno dla ludzi, jak i otaczającego nas środowiska. Stosowane przez nas farby to atestowane produkty od renomowanych europejskich dostawców. Bezwonne, nietoksyczne tusze najnowszej generacji (technologia HP Latex) nie posiadają w swoim składzie żadnych szkodliwych substancji.

5. Jak złożyć zamówienie?
Postępuj krok po kroku. Po pierwsze wyszukaj interesującą cię ilustrację, zdjęcie, grafikę albo załaduj własne zdjęcie. Następnie określ wymiary, wykadruj i wybierz materiał, na którym chciałbyś je wydrukować. Swoją koncepcje możesz wzbogacić o dodatkowe efekty. Wypełnij prosty formularz zamówienia i wybierz formę płatności.

6. Czy dane osobowe, które podaję przy zamówieniu są całkowicie bezpieczne?
Twoich danych używamy jedynie do realizacji zamówienia. Nasza polityka prywatności jest zgodna z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) Udostępnione nam Twoje dane nie są przekazywane osobom trzecim.



7. Czy mogę zamówić inne formaty wydruku niż te proponowane na decorprint.pl?
Wystarczy się z nami skontaktować i precyzyjnie określić swoje wymagania. Trzeba się również liczyć, że czas realizacji zamówienia będzie nieco dłuższy niż przy standardowym zamówieniu. 



8. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych. Zwykle realizowane jest szybciej.



9. Jakie są sposoby płatności?
- tradycyjny przelew na konto
- szybka płatność PayU
- przy odbiorze kurierowi

10. Ile kosztuje przesyłka?
Na terenie Polski przesyłka standardowa -19 zł

 przelew na konto
Na terenie Polski przesyłka standardowa -25 zł

 pobranie
Na terenie UE 100 zł

11. Co zrobić, gdy otrzymany towar nie jest zgodny z moim zamówieniem?
To się raczej nie zdarza! Gdyby jednak rzeczywiście przyszło do Ciebie coś innego niż zamawiałeś, powinieneś natychmiast skontaktować z nami mailowo lub telefonicznie.
Jednocześnie trzeba jednak pamiętać, że pomiędzy tym, co widzisz na monitorze, a wydrukiem mogą być pewne różnice. Różnice w odwzorowaniu kolorów pomiędzy rzeczywistym wydrukiem, a obrazem wyświetlanym przez różne monitory komputerowe wynikają z ustawień tychże monitorów i nie stanowią podstawy do reklamacji, a taki towar nie jest uznawany za „niezgodny z zamówieniem”.



12. Co w przypadku, gdy przesłana paczka dotarła do mnie uszkodzona?
Korzystamy z usług sprawdzonych i rzetelnych dostawców, ale jeżeli zdarzyło się, że dotarła do Ciebie uszkodzona paczka lub uszkodzony jest przesłany produkt, nie czekaj, tylko zadzwoń do nas lub napisz maila. Jeżeli w chwili dostarczenia przesyłki stwierdzisz, że opakowanie jest uszkodzone i obawiasz się, że uszkodzona może być również jego zawartość, należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki i spisać z kurierem protokół reklamacyjny. O zaistniałej sytuacji należy również niezwłocznie poinformować nas drogą mailową. Wyjaśnimy sprawę jak najszybciej i dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony z naszych usług. 



13. Czy istnieje możliwość wymiany otrzymanego produktu na inny?
Niestety nie. Zamawiane u nas fototapety i inne produkty powstają specjalnie dla Ciebie, według Twoich osobistych życzeń i na Twoją ścianę. Właśnie dlatego prosimy o przemyślane wybory.

14. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
O tym, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, informujemy drogą mailową. Informujemy o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz wysłaniu przesyłki.



15. Jak przyklejać fototapetę?
Dobre przyklejenie naszych produktów to jeden z kluczowych warunków, które trzeba spełnić, by w pełni cieszyć się odmienionym wnętrzem. Instrukcje dotyczące naklejania fototapet i naklejek znajdziesz w naszym poradniku.




16. Czy moje własne zdjęcie, z którego zamówiłem fototapetę jest później dostępne dla wszystkich?
Twoje zdjęcie jest chronione prawami autorskimi i nie udostępniamy go innym użytkownikom serwisu.


17. Która z tapet jest najtrwalsza?


Wszystkie nasze produkty drukujemy w oparciu o najnowocześniejszą technologię lateksową . Ekologiczny druk HP charakteryzuje się tym, że sprawdza się nie tylko wewnątrz pomieszczeń, ale również na zewnątrz, gdyż zapewnia wysoką odporność na czynniki atmosferyczne, światło UV, wodę, ścieranie, blaknięcie, zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne. Przy wyborze odpowiedniej dla siebie tapety do wnętrza o określonym przeznaczeniu, należy kierować się jej indywidualnymi właściwościami (np. grubość, typ powierzchni, sposób aplikacji) opis produktów.



18. Czy kolory na wydrukach są wiernym odzwierciedleniem kolorystyki zdjęć lub grafik widocznych na ekranie?


Zawsze występują różnice w kolorach widzianych na monitorze i kolorach na gotowym wydruku. Zazwyczaj jest to +/- 10% jasności lub odcieni kolorów. Wynika to z indywidualnych ustawień monitora jak i faktu w różnicy odbierania kolorów na materiałach drukowanych (gama kolorystyczna CMYK) a widzianych na ekranie w przestrzeni cyfrowej i gamie kolorystycznej RGB.  Dla przykładu wystarczy porównać czystą białą kartkę papieru do czystego białego arkusza strony na ekranie monitora.
.

19. Jak zamówić więcej niż jeden produkt?


W formularzu zamówień dodawane są kolejne pozycje zamówienia.